Dag drie in Orsa

13 juni 2014 - Orsa, Zweden

We zijn vandaag daadwerkelijk naar Nusnas geweest. Dit is waar ze de houten paardjes maken. Wij hebben de werkplaatsen bezocht en gezien hoe ze gemaakt worden. Ondanks dat het een trekpleister is voor toeristen kan je er rustig van genieten. Ik kan er helaas nu geen foto's van laten zien. Maar uiteraard thuis wel. Het is prachtig om te zien wat ze hier allemaal met hout kunnen. Hierna zijn we doorgereden naar Rattvik waar wij doorheen gelopen hebben en genoten van de omgeving. Het Siljanmeer zoals eerder beschreven is wel meer dan 30 km lang. Op de terugweg zijn we langs de overs en de kleine dorpjes gereden die langs het Siljanmeer liggen. Adembenemend met eenvoud en kleur. Vanavond gaan we heerlijk genieten van de voetbal gek he voor mij maar Nederland is Nederland. Eerst gaan we lekker eten en een borrel nemen. Groetje maar weer en tot de volgende keer. Wil en Mariska.

1. Sylvia:
    13 juni 2014
    Wat fijn om te horen dat alles naar wens is, grappig dat je nog niet eens zo heel ver weg van al dat moois kan genieten,
    Geniet ze verder en wij kijken uit naar het volgende verhaal.
    Groetjes, Sylvia en Aad