Rijpwetering Vlissingen.

27 mei 2015 - Göteborg, Zweden

Na twee dagen thuis te zijn en alle kleren weer schoon gewassen, gaan we er toch een paar dagen opuit. Mariska haar broer heeft een appartement in Vlissingen en daar Gaan we ook nog een paar dagen heen. We hebben zoiets van uithuilen en opnieuw beginnen hahaha. Iedereen heeft wel eens een misser en wij ook. Maar zoals altijd komt, er na regen zonneschijn☀️. Wij vinden het dan ook leuk om jullie dit te laten weten. En nogmaals we hebben in Duitsland toch wel heel erg gelachen om deze misser. We houden jullie op de hoogte.

Groetjes Wil en Mariska

1. Greet:
    27 mei 2015
    Wil en Maris, nou gelukkig gaat het zonnetje weer voor jullie schijnen, nu moet het toch nog goed komen veel plezier en geniet er ,maar ff lekker van dat moet nu toch goed komen.
    Fijne vakantie X.
  2. Dick en yvonne:
    28 mei 2015
    geniet ervan , het hele verhaal horen we graag , en in vlissingen is natuurlijkgewoon heerlijk .
  3. Theo en Rian:
    28 mei 2015
    Woh wat een prettige wending heeft dit verhaal gekregen. Toppie ga er weer, haha van genieten. Benieuwd naar het verdere verhaal. xxx
  4. Marian:
    28 mei 2015
    Hoi wil & Mariska gelukkig een vervolg van de vacantie. Geniet er van en hoor wel weer van jullie. Fijne dagen nog. ☼ ♥ ☺