Nieuwe vakantie 2015. Idar-Oberstein Duitsland.

21 mei 2015 - Rijpwetering, Nederland

We gaan zaterdag heerlijk op weg naar Duitsland Idar-Oberstein. Dat ligt op de Reinplatz tussen de Rijn en de Mosel en de Hane. Het is bekend om de edelstenen en mijnen. Het ligt tussen Trier en Saarbrücken. We hebben daar een natuurhuisje gehuurd op 6000 m3 grond. Lisa en Ruud gaan een paar dagjes mee tot maandag. Daarna gaan we heerlijk op uit. Ik zal proberen jullie weer net als vorig jaar op de hoogte te houden.

Groetjes Wil en Mariska.

1. Greet:
    22 mei 2015
    Dus toch,leUk dat we julllie reis weer kunnen volgen en mee kunnen genieten
  2. Theo en Rian:
    23 mei 2015
    hoi Wil en Mariska, wat leuk weer dat we jullie kunnen volgen. Op de eerste plaats een hele goede reis, en maak er alvast een top weekend van met die schatten van kinderen van jullie. Geef ze maar een dikke kus en genieten he. xx
  3. Gerard:
    Heel veel plezier met t spul daar ben weer benieuwd naar je verslagen
  4. Gerard:
    23 mei 2015
  5. Dick en yvonne:
    24 mei 2015
    leuk om jullie weer te volgen, genieten !!!!!!