Ons laatste verhaal.

18 juni 2014 - Göteborg, Zweden

Aller eerst wil ik iedereen bedanken voor de warme en leuke reacties van jullie allemaal. Wij hebben geprobeerd om iedere keer een leuk verhaal te maken. Ik hoop dat het dan ook is gelukt. Het is ook voor iedereen aan te raden om een reis blog aan te maken als je met vakantie gaat. De lange reis is vlot verlopen en hebben uiteraard weer hele mooie dingen gezien onder weg. Als we morgen om 9.00 uur weer aankomen in Duitsland begint de westerse gejaagdheid weer. Dan vliegen weer met een snelheid van 130 weer naar huis. Nee ik probeer het nog een dag rustig te houden. Ik hoop datjjullie van onze verhalen hebben genoten en thuis hebben we straks nog meer foto's dan verhalen, wie ze zien wil is van harte welkom. De laatste vakantie groetjes van Wil en Mariska en zitten uiteraard aan boord met een rosé en een biertje en hiermee is het verhaal punt UIT .

1. Greet:
    18 juni 2014
    Hoi Wil en Mariska,wij hebben zeker genoten van jullie mooie vakantie verhalen en de mooie foto's en een super leuk idee zo'n blog en we komen zeker een keer de foto's en verhalen bekijken en aanhoren,geniet van je laatste biertje en rose'tje in jullie laatste vakantiedag.Goede overtocht en wel thuis.

groetjes Greet.
  2. Sylvia:
    19 juni 2014
    Wij hebben zeker genoten van je verhalenreeks, man je kan bijna schrijver worden. Geniet van jullie laatste tochten rij voorzichtig en kom heel en uitgerust thuis. En denk de komende weken nog heel vaak wat vandaag niet kan komt morgen wel.
    We zien elkaar snel!
  3. Theo en Rian:
    19 juni 2014
    Hoi Wil en Maris, en ineens is het dan weer voorbij. Maar met een heel fijn gevoel gaan jullie weer op huis aan. En weet niet hoever jullie nu zijn maar in ieder geval Welkom in ons kikkerlandje. We hebben het heel leuk gevonden jullie op deze manier te volgen. Lijkt me leuk jullie foto`s te komen kijken, gaan we snel doen. dikke kus
  4. Dick en yvonne:
    19 juni 2014
    een late reactie, maar je weet die friezen weten niet van wifi af, dus lees nu 3 verhalen achter elkaar, ook wel praktisch toch !!!

maar een hele goede reis terug, en alle verhalen gaan we zeker horen, dus gauw maar afspreken als we terug zijn.

liefs dick en yvonne