laatste dag.

17 juni 2014 - Fredriksberg, Zweden

En daar is dan toch het moment dat het einde in zicht is. Vandaag rustig nog even genieten van de omgeving, een heerlijke wandeling gemaakt en eten bij de hollander. Daar hebben we eigenlijk voor het eerst elanden vlees gegeten. Best lekker en niks mis mee. Morgen een lange tocht naar Goteborg, een rit van 370 km. Je zou denken dat valt mee, nou de tom tom geeft een reistijd van vier uur en die kwartier aan. Dat heb je in een land waar ze geen haast hebben. De uitleg van de snelheid die gereden moet worden is. Je kan beter met 80 dan 120 tegen een eland oprijden. Wellicht doe ik morgen op de boot nog een verslag maar neem mee niet kwalijk als het niet lukt. Voor vanavond allemaal een fijne avond groetjes Wil en Mariska. P.s uiteraard nemen we er nog een.

1. Greet:
    17 juni 2014
    Genieten jullie er nog even van en voor de rest een hele goeie reis terug
  2. Marian:
    17 juni 2014
    Hoi nog even jullie verslag gelezen.geniet nog van de reis naar de boot.Kijk uit voor de wilde dieren.Wel weer leuk als je ze ziet.
    doei doei
  3. Theo en Rian:
    18 juni 2014
    hallo Wil en Maris altijd jammer dat het einde in zicht is, maar ook altijd weer fijn om naar huis te gaan. Maar dan doen jullie volgens ons met een hele mooie vakantie ervaring achter de rug. Geniet nog even van de terugreis, en ben je niet vergeten steentjes te strooien, dat je de weg nog wel weet. haha
  4. Greet:
    18 juni 2014
    Hoi Wil en Maris,jammer he dat leuke dingen zo snel voorbij gaan maar 1 ding is zeker een onvergetelijke vakantie waar jullie vaak op terug zullen kijken.Een goede terug reis en neem maar zo'n heerlijk stukje rendier vlees mee