De boot op.

7 juni 2014 - Kiel, Duitsland

Na heerlijk overnacht te hebben en een goed ontbijt zijn we weer onderweg. Na een lange reis van ongeveer zeven minuten en tien seconden waren we bij de boot. Het inchecken wat ook heel vlot verliep, was het wachten om aan boord te gaan. Het is een gigantische groot schip met van alles erop en eraan. De wereld van het luxe gaat hier voor je open. Vanavond hebben wij heerlijk romantische op het achterdek gedineerd. Uitzicht over zee prachtig mooi weer het kan gewoon niet op. Morgen vroeg komen we aan in Oslo waarvandaan we richting Idre Fjall gaan. Voor vanavond nemen we er nog een en morgen gezond weer op. Groetjes Wil en Mariska.

1. Greet:
    7 juni 2014
    Echt een superboot man nou goeie overtocht en dus zeg ik proost!!!!
  2. Greet:
    Hallo reizigers, fijn dat alles zo goed verloopt geniet maar lekker van de romamtiek op de boot veel plezier en slaap lekker voor straks xx.
  3. Dick en yvonne:
    8 juni 2014
    wow dat is wat anders dan de carla, genieten....
  4. Theo en Rian:
    Goeiedag Wil en Maris, neem aan dat jullie goed aangekomen zijn in Oslo. En jullie na een romantisch diner, ook zo een nacht hebben gehad haha op zo een boot kan het niet missen. wij zouden zeggen kijk je ogen uit voor een nieuw avontuur. dikke kus