Reis door Noorwegen naar Zweden.

9 juni 2014 - Idre Fjäll, Zweden

Vanaf de boot ging de reis direct beginnen. We waren goed uitgerust op de boot was het geen probleem. De tocht van 330 km is als je op vele wegen maar 80 mag rijden best lang. Maar daarnaast ook erg mooi en genoeg tijd om alles te bekijken. Half vier zijn wij op het park Idre Fjall aangekomen. Eenmaal bij ons huisje uitladen en tijd voor een overheerlijk biertje. Tot mijn en onze verbazing liepen er al snel twee elanden door de tuin. Geweldig gewoon. De volgende dag zijn wij vroeg vertrokken om de hoogste waterval van Zweden te beklimmen. Zie foto als bewijs dat we de klim overleeft hebben:-). Lekker nog een picknick gedaan aan een fantastisch meer. En dan is het weer tijd richting huis te gaan. Uiteraard tijd voor een biertje en een glas rosé voor Mariska. Allemaal weer de groetjes van en tot schrijfs maar weer. Groetjes Wil en Mariska.

1. Dick en yvonne:
    9 juni 2014
    ga ik dat geloven van die elanden, waar zijn de foto,s ??
    niet mooier maken dan het is... grapje, fantastisch om jullie berichtjes te lezen, we kijken uit naar de volgende. gr van ons
  2. 9 juni 2014
    Hoe smaakt dat? Elandbiefstuk?
  3. Remco:
    Ziet er fantastisch uit
    Zal wel een hele ervaring zijn
    Geniet er maar lekker van
    Gr rem en fran
  4. Greet:
    9 juni 2014
    Hoi Wil en Maris, dat ziet er super uit allemaal mooie natuur daar.
    En weet je zeker dat het elands waren, misschien waren het wel herten want je hebt geen bewijs en kan ons alles wijs maken haha.
    Nou goede reis veder en tot de volgende mail, groetjes.
  5. Daniëlle van der Meer:
    10 juni 2014
    Fantastisch om jullie verhalen te lezen en de foto's te bekijken. Zo kunnen we mamma ook op de hoogte houden.
    Geniet van jullie mooie reis, we reizen met jullie mee! Dikke kus van ons.
  6. Sylvia:
    10 juni 2014
    Gaaf zeg en wat een mooie natuur, fijn om alles een beetje mee te beleven.
    Wij vinden het leuk dat jullie ons zo op de hoogte houden, geniet ervan en ik lees snel weer iets van jullie xxx